Marketing je nauka o trhu a jeho chování. V základu zahrnuje zejména tvorbu poptávky, průzkum trhu, plánování výrobního programu, propagaci výrobků a služeb.
Marketing uplatňuje tzv. 4P (Product - produkt a služby, Price - cena, Place - distribuce/umístění, Promotion - prezentace produktů). Konkrétní způsob naplnění jednotlivých zásad se nazývá marketingový mix. Podle cílové skupiny se volí správné formy prezentace a reklamy.
Specialisté v oboru

Můžete si dovolit řídit firmu bez marketingového výzkumu trhu?
Výzkum trhu může vaši firmu raketově vystřelit nahoru a posunout do pozice, která by vás nikdy nenapadla. Jděte na rozvoj strategie vaší firmy chytře a zajistěte, že vaše produkty budou opravdu rezonovat s potřebami zákazníků. Značky a produkty…

Podpořte pozitivní emocí svého zákazníka
Doba je uspěchaná. Všechno chceme hned a mít splněno. Zákazníci přestávají mít toleranci na vyčkávání. Nemohou se rozhodnout hned. Chybí jim informace nebo jsou naštvaní na nedosažitelnost svého dodavatele. Je na nás využit technologií,…

Černé díry zákaznické péče
Získání nového zákazníka je velmi drahé. Až 7x dražší než udržení zákazníka stávajícího. Drobné i větší chyby, slepé cesty k produktům, chybějící nebo nefunkční komunikační kanály a nezodpovězené otázky a požadavky vedou ke ztrátě zákazníka.…

Jak dát o sobě vědět – pro poskytovatele služeb v cestovním ruchu
Mám zaplatit inzerát v novinách nebo raději banner na internetu? Jak se o tom, že poskytuji nějaké služby, lidé dozví? Komunikačních kanálů je mnoho a finanční prostředky jsou jen jedny. Umět si dobře vybrat a zacílit co nejpřesněji ovlivňuje…

Jak zvýšit efekt tiskové konference díky sociálním sítím
Tisková konference patří mezi velmi důležité nástroje Public Relations pro komunikaci s novináři a tvorbu mediálního obrazu firmy. V dnešní době můžete poměrně snadno díky sociálním sítím poznat potřeby a zájmy novinářů, poklábosit s …