Marketing je nauka o trhu a jeho chování. V základu zahrnuje zejména tvorbu poptávky, průzkum trhu, plánování výrobního programu, propagaci výrobků a služeb.
Marketing uplatňuje tzv. 4P (Product - produkt a služby, Price - cena, Place - distribuce/umístění, Promotion - prezentace produktů). Konkrétní způsob naplnění jednotlivých zásad se nazývá marketingový mix. Podle cílové skupiny se volí správné formy prezentace a reklamy.
Specialisté v oboru

Marketingová komunikace | Public Relations | 04/06/2020
Podpořte pozitivní emocí svého zákazníka
Doba je uspěchaná. Všechno chceme hned a mít splněno. Zákazníci přestávají mít toleranci na vyčkávání. Nemohou se rozhodnout hned. Chybí jim informace nebo jsou naštvaní na nedosažitelnost svého dodavatele. Je na nás využit technologií,…

Marketingová komunikace | Public Relations | 11/05/2020
Černé díry zákaznické péče
Získání nového zákazníka je velmi drahé. Až 7x dražší než udržení zákazníka stávajícího. Drobné i větší chyby, slepé cesty k produktům, chybějící nebo nefunkční komunikační kanály a nezodpovězené otázky a požadavky vedou ke ztrátě zákazníka.…

Marketingová komunikace | Public Relations | Yveta Sommerová | 22/03/2016
Jak dát o sobě vědět – pro poskytovatele služeb v cestovním ruchu
Mám zaplatit inzerát v novinách nebo raději banner na internetu? Jak se o tom, že poskytuji nějaké služby, lidé dozví? Komunikačních kanálů je mnoho a finanční prostředky jsou jen jedny. Umět si dobře vybrat a zacílit co nejpřesněji ovlivňuje…

Marketingová komunikace | Public Relations | Radka Hošková | 16/08/2015
Jak zvýšit efekt tiskové konference díky sociálním sítím
Tisková konference patří mezi velmi důležité nástroje Public Relations pro komunikaci s novináři a tvorbu mediálního obrazu firmy. V dnešní době můžete poměrně snadno díky sociálním sítím poznat potřeby a zájmy novinářů, poklábosit s …

Marketingová komunikace | Public Relations | 15/03/2015
Cílová skupina je klíčem ke splnění cílů
Každý by měl jít za svým cílem, ne jinak je tomu i v oblasti služeb a cestovního ruchu. Jak připravit nabídku služeb, aby zaujala potenciální zákazníky? Jak sestavit produkt? Provedeme vás jednotlivými kroky k sestavení produktu pro váš resort,…