Reference

Poradci Vlastní cesty berou reference velmi vážně. Reference jsou pro poradce důkazem, že zákazník byl skutečně s poradenskými službami spokojen, když byl ochoten poskytnout referenci, která je zde zveřejněna. Zároveň tím ukazuje, jakých výsledků a úspěchu v praxi dosáhl. To je důvod, proč na poradenském portálu naleznete jen reference, které napsal zákazník na hlavičkový papír své firmy, vlastoručně podepsal. Obsahuje-li reference i logo zákazníka, je poradce odpovědný mít písemný souhlas s použitím loga. 

Female Talents - rozvoj manažerských schopností

Female Talents - od sebepoznání k…

Připravit specializovaný program na míru pro 10 nejlepších female talents manažerek.…

development centrum, management

HZS vedení týmu a kreativita

Vedení týmů a podpora kreativity

Najít nejlepší způsoby pro vedení pracovníků, zjednodušovat předávání informací,…

management, tým, spolupráce

Systém kvality ISO 9001 a ISO 27001

Vizuální systém ISO 9001 a ISO 27001

Připravit velmi jednoduchý, vizuální systém pro dynamickou, flexibilní firmu v…

management kvality, ISO 9001

Reference marketing pro penziony

Marketing pro penziony

Seminář vytvořený na míru pro penziony vedli Yveta Sommerová a Jiří Střelec. Seminář se zaměřoval na to,…

marketing, cílová skupina

Školení vedení projektů a týmu

Řízení projektů a týmu

Cílem školení na míru bylo zlepšit řízení projektů, zlepšit vztahy v týmu, …

řízení projektu, vztahy v týmu

Pochvala umí podpořit výkon pracovníka

Chvalte, kárejte, hodnoťte správně -…

Specializovaný seminář, který vedli dva specialisté - Vojta Bednář, sociolog a Jiří…

vedení zaměstnanců, hodnocení

Poradenství pro personální procesy

Micos

Poradenství v oblasti personálních procesů, zvládání a řešení problematických situací. Dlouhodobá…

Personální procesy - systémy

Reference

Simplon Power

Personální poradenství – lidské zdroje, komunikace. Vytvoření efektivního systému lidských zdrojů a…

motivace, komunikace, výběrová

On-line poradenství na podporu podnikání

Vedení k úspěšnému podnikání

Cíle spolupráce      Naučit se podnikat a zajistit si…

on-line poradenství

Den

Den prožitků - emoce v týmu

Teoretický i praktický trénink celého trutnovského NOx týmů v níže uvedených…

vnímání pracovníků, vztahy a

Reference od klienta z tréninku Den prožitků a image pracovníka a týmu

Den prožitků a image týmu

Teoretický i praktický trénink celého trutnovského NOx týmů v níže uvedených…

emoce, vztahy v týmu, image

Reference - Kingspan - model práce manažera

Role vedoucího pracovníka

Připravit mladé vedoucí pracovníky na praktické vedení týmu, rozvoj spolupráce a…

management, komunikace s

Trénink managementu

Trénink managementu

Cílem spolupráce a tréninku bylo připravit vybranné pracovníky na pozici vedoucího týmu nebo manažera. Vytrénovat…

management, vedení pracovníků a

Continental Automotive

Continental Automotive - projektové…

Teoretický i praktický trénink vedoucích projektových týmů s hlavním cílem připravit…

projekt management, tým

Continental Automotive

Projektové řízení a vedení týmu

Teoretický i praktický trénink vedoucích projektových týmů s hlavním cílem připravit…

projekt, kreativita, synergie

GMC Software Technology

Trénink interních auditorů

Příprava interních auditorů a prohloubení schopnosti auditovat ve prospěch…

trénink, školení interních

SONY DADC

SONY DADC

 Zlepšit komunikační dovednosti a podpořit vztahy na pracovišti. Vuyžít možností verbální a neverbální…

komunikační dovednosti

FEI - TSG

FEI - TSG

Zefektivnit stávající systému oddělení Technical Support Group společnosti FEI, vytvořit jednoduchý a účinný…

proces, efektivní systém, ISO

Alphaduct

Trénink komunikace IT pro Alphaduct

Vyvolat změnu v komunikaci IT pracovníků a zlepšit tak komunikaci s uživateli a…

komunikace IT, jednání s

Workshop - vedení pracovníků

TTS Polak s.r.o.

Pomoci v rozvoji vedoucích schopností pro střední management a mistry. Najít cestu, jak správně vést pracovníky a…

kvalita produktů, vztahy

« předchozí 1 2 následující »

Obor

Metoda

Norma

Vojtěch Bednář

Vojtěch Bednář

Poradenství, Management, Komunikace (PR), Marketing, Média

Petr Hlušička

Petr Hlušička

Psychologie/Terapie, Lidské zdroje, Management

Yveta Sommerová

Yveta Sommerová

Marketing, Komunikace (PR)

Jiří Střelec

Jiří Střelec

Poradenství, Kvalita - Systémy řízení (ISO), Management, Duchovní rozvoj,…

Poradci

Myšlenky poradce

„Být sám sebou není to, co se od nás očekává.“ více >>

Ivona Machová

Být sám sebou je příjemý pocit, kdy si bezprostředně dovolíme vyjádřit vlastní myšlenku, emoci, aniž bychom někoho omezili či ohrozili. Netrápí nás strach z toho, co od nás druzí budou očekávat. 

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace