Continental Aut. CZ s.r.o.

doba trvání 1.1.2011 - stále

Logo Continental

www: www.continental-corporation.com

Osoba: Jan Semerák

Popis: SWOT analýza, tvorba efektivní a relevantní strategie, komunikace management, image pracovníka a týmu, management vzorem

Poradce: Jiří Střelec

Vytvoření dlouhodobého rozvojového plánu a zvýšení konkurenceschopnosti.

Související články

Trénink Konkurenceschopnost vlastním vzorem – reference

Potřeba nadefinování dlouhodobého plánu rozvoje v naší firmě vznikla v druhé polovině roku 2010 s následujícími hlavními cíly: 

  • Vytvořit vizi a strategii pro zvýšení konkurenceschopnosti
  • Vytvořit strategii pro zlepšení prezentačních a komunikačních schopností zaměstnanců
  • Zlepšit image výrobního závodu uvnitř koncernu

Ze strany Vlastní cesty byl navržen ucelený rozvojový plán, který stál na hlavních pilířích:

  • Provedení SWOT analýzy pro jasné pochopení situace, základ pro tvorbu dlouhodobé strategie
  • Provedení tréninku komunikace
  • Provedení tréninku tvorby image

Během roku 2011 byla dosud provedena SWOT analýza a trénink komunikace pro management, projektové manažery a pracovníky zákaznické kvality.

Zhodnocení tréninků - Příprava i provedení tréninků byly na očekávané profesionální úrovni.

Hlavní přednosti byly:

  • Komplexně a logicky sestavený plán akcí a tréninků, který krok za krokem směřuje ke splnění daných cílů
  • Přizpůsobení náplně tréninků dle našich potřeb a dle náplně práce jednotlivých účastníků tréninků
  • Individuální shrnutí / pohovory s jednotlivými účastníky tréninků a nastavení doporučení pro jejich další individuální rozvoj

Osobnost lektora (p. Střelce), který profesionálním a empatickým přístupem dovedl rozpoznat potřeby a možnosti jednotlivých účastníků tréninků a dovedl je motivovat k aktivní účasti

Všichni účastníci tréninků je vnímali pozitivně a chtějí pokračovat v dalším rozvoji.

V Trutnově, 1.11.2011 Semerák Jan

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Nedáme-li pracovníkům informace, seženou a vymyslí si je sami.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Žijeme sice ve světě přehlceného informacemi. Přesto lidé baží po informacích, které potřebují nebo chtějí pro svou práci, osobní život. Pokud jim informace, zvláště v konfliktních situacích nebo krizových, nedáme, vyvinou úsilí je získat nebo si je domyslet. Samozřejmě to udělají s ohledem na jejich znalosti a zájmy. Mnohem lepší je informace přirozeně poskytovat. Vždy existují vhodné informace ke komunikaci. 

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace