FEI Czech Republic s.r.o.

doba trvání 15.4.2000 - stále

www: www.feico.com

Osoba: Jiří Očadlík, ředitel

Popis: Kvalita dle ISO 9001, školení interních auditorů, efektivita systému, vývoj, aktivní komunikace, Public Relations

Poradce: Jiří Střelec

1. Příprava systému jakosti s TOP managementem FEI dle ISO 9001, podpora při tvorbě IMS - integrovaného systému řízení, realizace auditů, zlepšování kvality, trénink pracovníků, příprava dlouhodobé koncepce systému kvality, analýza současných problémů, modelování procesů k optimalizaci systému řízení.

2. Vypracování dlouhodobého programu tréninku interních auditorů.

Související články

1. Úspěšná certifikace v r. 2000 a následné recertifikace v r. 2003 a r. 2006. Koncepce řízení kvality, příprava globálního systému kvality s požadavky na IMS zahrnujícího podniky v Brně, Achtu (Holandsko) a Hillsboru (USA).

2. V r. 2007 zajišťuje speciální program tréninku interních auditorů.

Vyjádření generálního ředitele

FEI Company se společností zabývající se vývojem a výrobou elektronových mikroskopů, které se využívají v celé řadě odvětví v poslední době spojených především s rozvíjejícím se oborem nanotechnologie. Tyto systémy využívají zákazníci pro celém světě. FEI má své závody v USA, Holandsku a České republice. 

Pan Jiří Střelec pracuje jako poradce pro naši společnost cca 8 let v oblastech systémů řízení jakosti, auditingu, modelování procesů apod. V poslední době se věnuje praktickému tréninku skupiny vybraných specialistů, manažerů. Trénink je zaměřen na auditování, komunikaci, prezentační a manažerské dovednosti. K tréninku využívá i marketingových a Public Relations technik pro naladění optimálních komunikačních vztahů uvnitř firmy. S prací Jiřího Střelce jsme velmi spokojeni a mohu jej doporučit pro práce ve výše uvedených oblastech. 

 

Jiří Očadlík 

generální ředitel

 

Diskuze k článku

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Nejlepší strategie se dá vyjádřit jednou větou.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Strategii většinou management hledá a formuluje pomocí speciálních nástrojů (například SWOT analýza, Porterův model, modelování, průzkumy trhu apod.). Popíše spousty stránek. Analyzuje velké objemy dat. Takovou přípravou projde jen pracovní tým! Zapojit do plnění strategie je třeba však celou firmu. Jednotliví pracovníci by měly strategii snadno pochopit a snadno vyjádřit vlastními slovy. Jen tak se může dobře strategie šířit firmou. To je důvod, proč by management měl strategii vyjádřit jednou větou. 

Přejete si být informováni o nových článcích, metodách, řešeních z praxe, školeních, nabídkách?

Pokud hledáte konkrétní téma a nemůžete jej najít, napište majiteli na info@vlastnicesta.cz

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace