J & T Banka

doba trvání 1.1.2011 - stále

Logo JT

www: www.jtbank.cz

Osoba: Ing. Taťána Turziková

Popis: Komunikace a image IT pracovníků vůči uživatelům a management, zlepšení vztahu s uživateli, aktivní komunikace ve prospěch budování dobrých vztahů

Poradce: Jiří Střelec

Komunikační trénink IT týmu zaměřený na poznání vlastních komunikačních dovedností a hledání optimální komunikace s uživateli. Součástí tréninku komunikace je příprava a komunikace na kameru včetně rozboru. Každý účastník musí diskutované oblasti předvést prakticky. 

Související články

Přestože jsme s IT týmem opakovaně diskutovali o důležitosti komunikace s našimi uživateli zákazníky, někteří IT pracovníci si zakládali zejména na své osobní odbornosti a schopnosti hledat nejlepší technické řešení. V hodnocení IT práce vedením jsme opakovaně naráželi na to, že jen kvalita a odbornost nám spokojenost zákazníků nepřináší. Proto jsme začali hledat pomoc v oblasti komunikace se zákazníky.

První komunikační trénink někteří členové IT týmu předem brali jako nějaké školení, které si jen odsedí, a byli přesvědčeni, že oni ho určitě nepotřebují. Jsme na začátku dlouhé cesty a už jsme všichni pochopili, že komunikační školení s panem Střelcem si rozhodně neodsedíme. Naopak, prožijeme každou minutu natolik, abychom změnili své vlastní chování, a záleží na každém zvlášť, jakou cestu ujde. Veškeré pozitivní odezvy účastníků školení a profesionální přístup před i po školení ze strany školitele nestačí na další pokračování spolupráce. Někteří zákazníci postřehli viditelnou změnu k lepšímu u části členů IT týmu. To nás utvrdilo v přesvědčení, že komunikační školení má smysl.
Doporučujeme toto školení každému, kdo nehledá jen obyčejné školení, ale skutečný trénink osobním prožitkem. Tomu, kdo chce, ukáže cestu, jak se změnit.

 

Ing. Taťána Turziková

ředitelka odboru Informačních systémů

Obor

Metoda

Norma

Vojtěch Bednář

Vojtěch Bednář

Poradenství (poradce), Management, Komunikace (Public Relations), Marketing,…

Petr Hlušička

Petr Hlušička

Psychologie/Terapie, Lidské zdroje, Management

Jiří Střelec

Jiří Střelec

Poradenství (poradce), Kvalita - Systémy řízení (ISO), Management, Duchovní…

Pavel Trvaj

Pavel Trvaj

Kvalita - Systémy řízení (ISO), Management, Bezpečnost a PO, Certifikace,…

Poradci

Myšlenky poradce

„Krizová komunikace se musí plánovat“ více >>

Vojtěch Bednář Vojtěch Bednář

Je vhodné připravit komunikační plán krizové komunikace ještě dříve, než je jí doopravdy potřeba. Pak většinou nemáte čas.
 

Přejete si být informováni o nových článcích, metodách, řešeních z praxe, školeních, nabídkách?

Pokud hledáte konkrétní téma a nemůžete jej najít, napište majiteli na info@vlastnicesta.cz

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace