Marketing pro penziony

doba trvání 16.9.2015 - stále

www: www.kraselovskydvur.cz

Osoba: Eva Dlauhoweská

Popis: Marketing plně zaměřený na penziony a práci s cílovou skupinou. Seminář se zaměřoval i na praktické návrhy na zlepšení a získání nových zákazníků.

Poradce: Yveta Sommerová

Seminář vytvořený na míru pro penziony vedli Yveta Sommerová a Jiří Střelec. Seminář se zaměřoval na to, jak definovat a pracovat s cílovou skupinou pro ubytovací zařízení. Lektoři se soustředili na tipy, konkrétní příklady a doporučení pro zlepšení služeb.

Související články

V listopadu 2015 jsem se zúčastnila semináře pořádaného firmou Vlastní cesta, s.r.o. s názvem „Marketing pro penziony“. Lektoři Jiří Střelec i Yveta Sommerová byli dobře připraveni, srozumitelnou cestou vysvětlili teorii, ale největší prostor byl věnovaný samostatnému přemýšlení a diskuzi, co může každý ve svém penzionu zlepšit. 

Za nejpřínosnější na semináři považuji, že jsem odcházela s konkrétními možnostmi a příklady, co zlepšit, kterým směrem se vydat, s poznámkovým sešitem plným nových nápadů. Když se zpětně dívám na své poznámky, většina z nich byla postavena na opravdu reálných základech. Několik konkrétních inspirativních nápadů nám předložili sami lektoři.

Velmi oceňuji také přístup k následnému poradenství, možnosti i v současné době nadále konzultovat již vybrané nápady uváděné do praxe.

Za jediný drobný nedostatek považuji chybějící představení se s ostatními účastníky kurzu (délkou jejich praxe, typem zařízení, odkud přijeli), neboť mám dojem, že pak by diskuze nabrala jiný spád. To je ovšem vyváženo kratším časem stráveným na semináři.

 

Za Penzion U sv. Jana

Eva Dlauhoweská

Diskuze k článku

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Za manažera výsledky nikdo sbírat nebude.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Hlavní prací manažera je dosahovat se svým týmem výsledků ve prospěch firmy. Ty je však potřeba prokázat. Ne vždy jsou výsledky snadno viditelné v reportingu, zvláště jedná-li se o měkké metriky. Manažer potřebuje mít neustále otevřené oči a každou změnu, výsledek, závěr si uvědomit, popsat a sdělovat ostatním.  

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace