Podpora zaměstnanců a rozvoj firmy

doba trvání 25.12.2018 - stále

Syntea

www: www.syntea.cz

Osoba: Jiří Kamenický

Popis: Nastolení otevřené komunikace, analýza stavu z hlediska motivace a zapojení pracovníků do aktivit firmy

Poradce: Jiří Střelec

Zjistit aktuální stav zapojneí pracovníků a jejich motivaci pro další rozvoj firmy. Odhalit potřební kroky pro strategii na další rok. 

Jsme malá firma zabývajíci se výrobou software na míru pro naše zákazníky. Naši zaměstnanci jsou především programátoři a analytici velmi různých věkových kategorií a profilů. Realizovali jsme se společností Vlastní cesta specializovaný workshop na téma „Podpora zaměstnanců a rozvoj firmy“. Cílem a zadáním workshopu bylo nastavit otevřenou komunikaci se zaměstnanci, zjistit aktuální stav z hlediska přístupu a motivace zaměstnanců a jejich zapojení do rozvoje firmy. A dále získat návrhy pro další strategii firmy na rok 2019 a náměty ke zlepšení firemní kultury.

Byli jsme velmi spokojeni jak s průběhem workshopu, tak se zapojením lektorů na individuální práci s pracovníky i s námi, jako managementem. Dodané informace a materiály od lektorů shrnovaly požadované informace, důležité informace  získané během workshopu, závěry a doporučení pro management. Navíc poskytli i vyvozené závěry, které naprosto jednoznačně dokreslili situaci a na kterých je možné dále stavět rozvoj firmy. 

Formu realizace workshopu a lektory můžeme jen doporučit. Tímto způsobem lze nejen získat klíčové informace pro další strategické a taktické kroky ale i řadu podnětů pro stabilizaci pracovního prostředí ve firmě.

V Praze dne 6.12.2018

za Syntea software group a.s.

Ing. Jiří Kamenický

ředitel a předseda správní rady 

Diskuze k článku

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Nejrozšířenější, nejjednodušší postup jak efektivně rozjet podnikání je ISO, jen málokdo to pochopil.“ více >>

Pavel Trvaj Pavel Trvaj

Každé podnikání (i výroba piva) začíná tím, že si odpovím na následující otázky – kdo potřebuje pivo? Kolik ho bude potřebovat? Za kolik jej mohu prodávat? Apod. Prostě napřed uděláte rozbor potřeb, zákazníků – marketingový průzkum, finanční kalkulace. Stanovíte si konkrétní vizi, strategii, cíle. Vše připravujete sami, je to přeci Vaše myšlenka, Vaše podnikání, prostě se angažujete.

Když vše dává smysl a je to reálné, začnete definovat, co musíte všechno a jak udělat – no prostě definujete procesy. K nim pak přidáte zdroje (lidské a materiální), vybavení, informace, apod. Pokud jsou pořád rizika menší než možnost být přínosný pro zákazníka. Můžete podnikání rozjet. Oslovíte zákazníky, dodavatele, uzavřete smlouvy, začnete vyrábět a dodávat. Určitě na poprvé nebudete skvělí, ale vyděláte první peníze, dostanete nové nápady a začnete zlepšovat, co již máte. Když si ty nejdůležitější myšlenky, postupy, výsledky zapíšete, máte firmu připravenou podle ISO 9001. 

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace