Projektové řízení a synergie

doba trvání 1.1.2012 - 1.11.2012

Logo Continental

www: www.continental-corporation.com

Osoba: Peter Šveda

Popis: Vedení týmů a projektů, hodnocení výsledků, strategie, schéma projektu, analýza rizik, tvorba synergii

Poradce: Jiří Střelec

Teoretický i praktický trénink vedoucích projektových týmů s hlavním cílem připravit je na vedení týmu a projektu tak, aby efektivně dosahovali výsledků a zlepšení pro firmu. Naučit je předcházet zbytečným chybám, spojovat pracovníky z různých oddělení do společných týmů.

Související články

Školení s p.Střelcem zahrnovalo kompletní oblast vedení projektu, od vytváření strategií, analýzu rizik, přes řízení práce v týmu až po tvoření synergií a budoucnosti. Školení působilo nejenom na technické znalosti a rozvoj v dané oblasti, ale i na posílení manažerského smýšlení. Celé školení bylo profesionálně na míru připravené pro požadovaný výstup, a to jak materiály pro účastníky školení tak i podklady pro samotné školení. Mnoho věcí jsme si na školení měli možnost vyzkoušet „na vlastní kůži“ a tím se hodnota školení znásobila. Po školení zůstalo mnoho nápadů a zlepšení, na kterých budeme dál ve firmě aktivně pracovat. Laťka pro další školení je nastavena vysoko. Služby p.Střelce určitě doporučuji využít.

Peter Šveda

project manager

Continental Automotive Czech Republic

Obor

Metoda

Norma

Vojtěch Bednář

Vojtěch Bednář

Poradenství, Management, Komunikace (PR), Marketing, Média

Petr Hlušička

Petr Hlušička

Psychologie/Terapie, Lidské zdroje, Management

Yveta Sommerová

Yveta Sommerová

Marketing, Komunikace (PR)

Jiří Střelec

Jiří Střelec

Poradenství, Kvalita - Systémy řízení (ISO), Management, Duchovní rozvoj,…

Pavel Trvaj

Pavel Trvaj

Kvalita - Systémy řízení (ISO), Management, Bezpečnost a PO, Certifikace,…

Poradci

Myšlenky poradce

„Nejlepší strategie se dá vyjádřit jednou větou.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Strategii většinou management hledá a formuluje pomocí speciálních nástrojů (například SWOT analýza, Porterův model, modelování, průzkumy trhu apod.). Popíše spousty stránek. Analyzuje velké objemy dat. Takovou přípravou projde jen pracovní tým! Zapojit do plnění strategie je třeba však celou firmu. Jednotliví pracovníci by měly strategii snadno pochopit a snadno vyjádřit vlastními slovy. Jen tak se může dobře strategie šířit firmou. To je důvod, proč by management měl strategii vyjádřit jednou větou. 

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace