Role vedoucího pracovníka

doba trvání 29.3.2014 - stále

Kingspan

www: www.kingspan.cz

Osoba: Martina Jancurová

Popis: Model práce manažera, týmová spolupráce, chválení - kárání a hodnocení pracovníků, modelování procesů

Poradce: Jiří Střelec

Připravit mladé vedoucí pracovníky na praktické vedení týmu, rozvoj spolupráce a dosahování efektivních výsledků. Zlepšit komunikaci, znalosti managementu, zvládání stresu a hledání efektivních řešení. 

Související články

V rámci firemního vzdělávání nás Ing. Jiří Střelec prostřednictvím Vlastní cesty provázel několika měsíčním tréninkovým programem zaměřený na rozvoj vedoucích pracovníků.

Hlavním cílem bylo osvojit si dovednosti vedoucího pracovníka. 

Mezi hlavní témata tohoto programu patřilo seznámení se s  rolí vedoucího pracovníka, úkoly a odpovědnosti vedoucího, spoluúčast na tvorbě a naplňování firemní strategie, vizí a cílů, dále důležitost řízení firemních procesů a jejich implementace, efektivní plánování včetně plánování kapacit, určování priorit, nastavení metrik a měření výkonnosti v rámci týmu, hodnocení pracovníků a nechyběl ani trénink aktivní komunikace.

Všechna tato témata byla o to zajímavější, že se nejednalo jen o nezáživnou teorii, naopak pan Střelec nás důsledně vedl k tomu, abychom nově získané vědomosti proměnili v praktické dovednosti a zařadili je do naší každodenní práce. Zajímal se o to, které z poznatků jsme již aplikovali v praxi, jaké nám přineslo výsledky a ty jsme pak podle potřeby konzultovali. 

Pochopili jsme, že být opravdu dobrým vedoucím pracovníkem není samo sebou, je to výzva, spousta úsilí a velká odpovědnost. Jakožto nováčci ve vedoucích funkcích nám tato školení pomohla vytvořit si jasnou představu o tom, jak má firma fungovat a že za jejím úspěchem stojí spokojení zaměstnanci.

Děkujeme p. Střelci za jeho přínosné podněty při řešení konkrétních případů, za jeho přístup kdy nám nikdy nic nedal zadarmo, neboť jedině tak jsme se mohli růst. 

 

Martina Jancurová – vedoucí zákaznického servisu

Monika Burýšková – vedoucí zákaznického servisu

Miroslav Šotola – vedoucí plánovač výroby

Diskuze k článku

Obor

Metoda

Norma

Vojtěch Bednář

Vojtěch Bednář

Poradenství, Management, Komunikace (PR), Marketing, Média

Petr Hlušička

Petr Hlušička

Psychologie/Terapie, Lidské zdroje, Management

Yveta Sommerová

Yveta Sommerová

Marketing, Komunikace (PR)

Jiří Střelec

Jiří Střelec

Poradenství, Kvalita - Systémy řízení (ISO), Management, Duchovní rozvoj,…

Pavel Trvaj

Pavel Trvaj

Kvalita - Systémy řízení (ISO), Management, Bezpečnost a PO, Certifikace,…

Poradci

Myšlenky poradce

„Posláním poradce je najít vhodné cesty řešení problémů jeho klientů a vytvářet systémy, které jsou pro lidi. “ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Je-li Vašim zájmem, aby člověk, pracovník, manažer byl sám schopen se rozvíjet, není vhodné mu "radit", ale ukázat možné cesty. Člověk si pak sám zvolí cestu, která je blízká jeho srdci. Cestu, která je blízká jeho schopnostem a má chuť se po ní vydat. Na poradci Vlastní cesty je hledat a ukazovat takové cesty, které lidem pomohou vyřešit jejich problémy. 
Cesty vždy vyžadují nějaký systém. Ať už je to systém pro osobní užití (v soukromém životě, rodině) nebo ve firmě. Všechny tyto systémy by měly být jednoduché, použitelné, .. no prostě pro lidi.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace