Trénink komunikace L1

doba trvání 1.1.2010 - 31.5.2013

Logo J&T

www: www.jtbank.cz

Osoba: Táňa Turziková, Jan Hazlbauer, Attila Ember

Popis: zlepšit vlastní komunikaci a jednání IT pracovníků s uživateli a podpořit dobré image IT týmu

Poradce: Jiří Střelec

Najít individuálně způsob k lepší vlastní komunikaci a vytvoření dobrého image IT týmu. Pomoci se zvýšením efektivity komunikace a školit / trénovat pracovníky tak, aby získali lepší návyky a dovednosti v komunikaci s uživateli.

Související články

Oblast spolupráce: Trénink komunikace L1

Za poslední 3 roky jsme měli několik školení IT zaměstnanců s panem Střelcem. Pomohl nám udělat nezávislou analýzu nahrávané linky IT k pochopení našich chyb při telefonické komunikaci s uživateli. Ověřili jsme si také reálně, že jakýkoli negativní přístup IT vůči uživatelům se podvědomě projevuje v reakcích teamu, stejně jako prostředí, v jakém sedíme a pohybujeme se. Proto jsme začali cíleně hlídat, aby byla běžná nálada v kanceláři vůči lidem pozitivní, měli kolem sebe uklizeno a abychom se nebavili o všech uživatelích jako o někom neschopném, kdo nás zase otravuje, nýbrž jen jako o někom, komu můžeme pomoci. S částečnou obměnou teamu jsme proto přistoupili k opakovanému tréninku L1.

Cesta změnit vlastní vnitřní postoje a komunikovat profesionálně je cesta, kterou se musí rozhodnout jít každý člen teamu L1 sám. Nedá se nařídit a jsme rádi, že nám nezávislý trénink a zpětná vazba našeho školitele tolik pomáhá, aby náš team tu cestu skutečně zvolil a byl profesionálem, který uživatelům pomáhá.

 

 

Ing. Taťána Turziková             Jan Hazlbauer                          Attila Ember

ředitelka odboru                       Team Leader                             Vedoucí oddělení IT

oddělení IS/IT                           oddělení IT                                oddělení IT

 


Mob.: +420 602 404 388             Mob.: +420 602 129 438             Mob.: +421 903 282 501

Obor

Metoda

Norma

Vojtěch Bednář

Vojtěch Bednář

Poradenství, Management, Komunikace (PR), Marketing, Média

Petr Hlušička

Petr Hlušička

Psychologie/Terapie, Lidské zdroje, Management

Yveta Sommerová

Yveta Sommerová

Marketing, Komunikace (PR)

Jiří Střelec

Jiří Střelec

Poradenství, Kvalita - Systémy řízení (ISO), Management, Duchovní rozvoj,…

Pavel Trvaj

Pavel Trvaj

Kvalita - Systémy řízení (ISO), Management, Bezpečnost a PO, Certifikace,…

Poradci

Myšlenky poradce

„Je lepší než popsat stohy dokumentace, nakreslit 1 schéma, obrázek.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Nejen ISO, AS, OHSAS, CMMI ... a další normy po nás chtějí, popsat co a jak děláme. Většina kvalitářů, manažerů jen popisují texty a ty se kupí. Je to velmi snadné napsat větu. Nejde o větu, jde o to, aby ji lidé pochopili a použili. Normy nám neříkají však jak popsat náš systém řízení. Na rovinu, doba je uspěchaná a lidí nemají čas číst stohy papírů. Informace se na ně valí ze všech stran. Na výš při dlouhém dokumentu si již nepamatují, co bylo na začátku. Obrázek nebo schéma se čte rychleji a také se lépe pamatuje. Co kdyby systém byl vytvořen jako interaktivní model schémat, obrázků a doplňujících textů? Hledejte, kdo ví jak.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace