Slovník pojmů

Slovník v našem pojetí (poradců - odborníků z praxe) slouží k tomu, aby čtenář se dověděl, jak má daný pojem nebo cizí slovo chápat. Co je jeho podstatou a jak jej má následně používat v daném oboru nebo metodě. 

Validace (validation)

Validace – potvrzení prostřednictvím poskytnutí objektivních důkazů, že požadavky na specifické zamýšlené…

validace, prokázat, použití, činnost, pravděpodobnost

Vedení projektu

Vedení projektu je chopnost dovést úspěšně projekt do předem stanovaných výstupů, cílů s určenými zdroji. Vše…

riziko, project management, synergie

Verbální komunikace

Verbální komunikace je komunikace s využíváním slov (jazykem), hlasu. Tedy jaká slova, věty, vyjádření…

verbální komunikace

Vlastník procesu

Vlastníkem procesu je odpovědná osoba, která proces vytváří tak, aby přinášel firmě přidanou hodnotu v podobě…

proces, odpovědnost, efektivita

Vnitřní výnosové procento (Internal…

Je definováno jako diskontní úroková míra, při které je současná hodnota očekávaných budoucích cash flow z…

cash flow, investice, výdaj, úrok, míra

Výcvik

Výcvik je vzdělávání pracovníků jehož cílem je zvýšit kvalifikaci nebo odbornou způsobilost. Upevnit znalosti…

vzdělávání, školení, kurz, seminář, workshop

Obor

Myšlenky poradce

„Většina firem má skvělého pracovníka pana ONO. Málo kdo ho dokáže skutečně najít.“ více >>

Pavel Trvaj Pavel Trvaj

Nejlepší jsou na poradách a v řešitelských týmech vyjádření typu – „Měli bychom udělat...“, „Udělejte to nějak...“, „Mělo by se....“, „Však On to někdo udělá...“. Všechny tyto věty vlastně zadávají práci panu ONO. Když se však hledá splnění úkolů, výsledky není možné najít pana ONO. Prostě neexistuje. Každý si myslel, že pan ONO je někdo jiný než on sám.

Zadáváte-li jakýkoliv úkol, vždy je třeba jasně se dohodnout s konkrétním řešitelem. Osobou odpovědnou za vyřešení úkolu. To ještě nestačí, je třeba přidat i termín do kdy úkol potřebuje mít firma splněn, jaký má být konkrétní výstup.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace