AIDA

datum publikace 29.01.2012

AIDA je zkratka pro postup v marketingové komunikaci, jak si získat, motivovat a vyvolat akci u zvolené cílové skupiny. Jednotlivé fáze postupu jsou označeny písmeny. A (Attention) – upoutat pozornost, I (Interest) – vzbudit zájem, D (Desire) – vytvoření touhy, přání, A (Action) – vyzvat, motivovat ke konkrétní akci.

Obor

Myšlenky poradce

„Nepříjemné pocity nás učí.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Všichni toužíme po příjemných chvílích, ale ty si spíše jen užíváme a radujeme se z nich. Naopak o nepříjemné pocity nemáme zájem a tak aktivujeme své schopnosti, aby se neopakovaly.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace