Business model „na ubrousku“

datum publikace 17.11.2013

Business model „na ubrousku“ je jednoduchý nákres fungování obchodního modelu. Základní podnikatelská myšlenka a její součásti jsou popsané bez souvisejících detailů. Celkový obrázek myšlenky nebo rychlý přehled, který je možné „nakreslit“ i na zadní stranu ubrousku v restauraci v průběhu tvořivé debaty s partnery.

Obor

Myšlenky poradce

„Poradenství především mění myšlení. Změnu však musí provést každý sám v sobě.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Do problémových a svízelných situací se dostáváme zásluhou našeho myšlení. Myšlení, které nás provází životem. Poradce může jen dávat impuls, kde a kterým směrem myšlení změnit. Reálnou změnu, osvojení nových myšlenek však musí udělat každý sám za sebe a v sobě.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace