Business model „na ubrousku“

datum publikace 17.11.2013

Business model „na ubrousku“ je jednoduchý nákres fungování obchodního modelu. Základní podnikatelská myšlenka a její součásti jsou popsané bez souvisejících detailů. Celkový obrázek myšlenky nebo rychlý přehled, který je možné „nakreslit“ i na zadní stranu ubrousku v restauraci v průběhu tvořivé debaty s partnery.

Obor

Myšlenky poradce

„Účinné změny začínají u Vás“ více >>

Martina Václavíková

Moje babička říkávala: Ryba smrdí od hlavy. A když se dědovi něco nelíbilo, říkal, že dotyčný: Káže vodu a pije víno. I když se nám takové výroky nemusí líbit, je v nich lidová moudrost, která dokáže změnit svět nejen vaši firmu. Lidé v organizaci mají vzácnou schopnost, přizpůsobit se prostředí, které pro ně manažeří vytvářejí. Chcete-li účinné změny, které budou navíc rychlé a levné, začněte se ptát, jak k danému problému sami jako manažeři příspíváte. 

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace