Business model „na ubrousku“

datum publikace 17.11.2013

Business model „na ubrousku“ je jednoduchý nákres fungování obchodního modelu. Základní podnikatelská myšlenka a její součásti jsou popsané bez souvisejících detailů. Celkový obrázek myšlenky nebo rychlý přehled, který je možné „nakreslit“ i na zadní stranu ubrousku v restauraci v průběhu tvořivé debaty s partnery.

Obor

Myšlenky poradce

„Krizová komunikace se musí plánovat“ více >>

Vojtěch Bednář Vojtěch Bednář

Je vhodné připravit komunikační plán krizové komunikace ještě dříve, než je jí doopravdy potřeba. Pak většinou nemáte čas.
 

Přejete si být informováni o nových článcích, metodách, řešeních z praxe, školeních, nabídkách?

Pokud hledáte konkrétní téma a nemůžete jej najít, napište majiteli na info@vlastnicesta.cz

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace