Corporate design - podnikový design

datum publikace 19.10.2015

Podnikový design je souborem vizuálních prvků, které reprezentují podnik uvnitř i navenek. Do tohoto souboru se zařazuje primárně značka a vizuální podoba jednotlivých nástrojů, které podnik vytváří. V tomto kontextu je výrazně propojen design s podnikovou komunikací a produktem. V rámci podnikového designu lze definovat standardy pro využívání jednotlivých vizuálních prvků, který je označován jako design manuál nebo také manuál jednotného vizuálního stylu. V tomto dokumentu je definována značka, barvy, fonty, merkantilní tiskoviny (např. obálky a vizitky), propagační předměty a další vizuální prvky, které podnik využívá. Tento dokument pomáhá udržet standard ve využívání jednotlivých prvků podnikové designu.

Obor

Myšlenky poradce

„Nevěřte, dokud si danou věc neumíte zkontrolovat nebo není z Vámi prověřeného, spolehlivého zdroje.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Je snadné uvěřit hezkým slovům ostatních, jak co umí, jak budou pracovat, jak pracují přes čas apod. Skutečnost však nebývá tak ideální. Majitelé firem o tom ví své. Nejvíc si stěžují manažeři a majitelé, kteří si nové pracovníky neprověří, nezeptají se na reference, nezavolají poslednímu zaměstnavateli nebo si neudělají namátkovou kontrolu. Je zcela jedno, zda jste ve výrobě, na stavbě, v cukrárně nebo vývojovém oddělení. Vždy je třeba si informace ověřovat. Vždy se nemusí jednat o podvod a lež, ale velmi často se jedná o neznalost, jiné zkušenosti apod. Včasná kontrola Vám ušetří spoustu času a peněz. 

Přejete si být informováni o nových článcích, metodách, řešeních z praxe, školeních, nabídkách?

Pokud hledáte konkrétní téma a nemůžete jej najít, napište majiteli na info@vlastnicesta.cz

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace