Corporate design - podnikový design

datum publikace 19.10.2015

Podnikový design je souborem vizuálních prvků, které reprezentují podnik uvnitř i navenek. Do tohoto souboru se zařazuje primárně značka a vizuální podoba jednotlivých nástrojů, které podnik vytváří. V tomto kontextu je výrazně propojen design s podnikovou komunikací a produktem. V rámci podnikového designu lze definovat standardy pro využívání jednotlivých vizuálních prvků, který je označován jako design manuál nebo také manuál jednotného vizuálního stylu. V tomto dokumentu je definována značka, barvy, fonty, merkantilní tiskoviny (např. obálky a vizitky), propagační předměty a další vizuální prvky, které podnik využívá. Tento dokument pomáhá udržet standard ve využívání jednotlivých prvků podnikové designu.

Obor

Myšlenky poradce

„Náš názor a naše činy utváří náš charakter na cestě životem.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Platí to i v opačném směru. Vždy stojí za to se zamyslet a uvědomit si, co naše myšlenky a činy způsobí.

Přejete si být informováni o nových článcích, metodách, řešeních z praxe, školeních, nabídkách?

Pokud hledáte konkrétní téma a nemůžete jej najít, napište majiteli na info@vlastnicesta.cz

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace