Corporate identity - podniková identita

datum publikace 19.10.2015

Podniková identita je komplexem výrazových prostředků podniku, které ve vzájemném působení vytváří identitu a ovlivňují image podniku. Do podnikové identity náleží čtyři základní oblasti: podnikový produkt, podnikový design, podniková komunikace a podniková kultura. Jednotlivé prvky podnikové identity jsou vzájemně propojené a jejich tvorba by měla mít jasnou koncepci a strategii, protože hlavním cílem je vytvořit nezaměnitelnou a originální identitu, která odliší podnik od konkurence.

Obor

Myšlenky poradce

„Poradenství především mění myšlení. Změnu však musí provést každý sám v sobě.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Do problémových a svízelných situací se dostáváme zásluhou našeho myšlení. Myšlení, které nás provází životem. Poradce může jen dávat impuls, kde a kterým směrem myšlení změnit. Reálnou změnu, osvojení nových myšlenek však musí udělat každý sám za sebe a v sobě.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace