Corporate identity - podniková identita

datum publikace 19.10.2015

Podniková identita je komplexem výrazových prostředků podniku, které ve vzájemném působení vytváří identitu a ovlivňují image podniku. Do podnikové identity náleží čtyři základní oblasti: podnikový produkt, podnikový design, podniková komunikace a podniková kultura. Jednotlivé prvky podnikové identity jsou vzájemně propojené a jejich tvorba by měla mít jasnou koncepci a strategii, protože hlavním cílem je vytvořit nezaměnitelnou a originální identitu, která odliší podnik od konkurence.

Obor

Myšlenky poradce

„Jen ten, kdo žije danou věcí, ji může posunout dál.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Nejlepší myšlenky nás napadají, když se skutečně danou věcí zabýváme. Shromažďujeme informace, propojujeme vazby, navrhujeme řešení. Prostě zapojujeme všechny naše schopnosti se získanými informacemi. Ne jen jeden den, ale delší dobu. Když prostě s danou věcí žijeme dnes, zítra, ale i příští týden nebo rok. Divili byste se kolik možností se Vám nejednou objeví. Když však Vaše myšlenky patří při psaní projektu tomu, jak budete o víkendu sportovat, nemůže být projekt skvělý, ale jen formální.

Přejete si být informováni o nových článcích, metodách, řešeních z praxe, školeních, nabídkách?

Pokud hledáte konkrétní téma a nemůžete jej najít, napište majiteli na info@vlastnicesta.cz

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace