Corporate product - podnikový produkt

datum publikace 19.10.2015

Podnikové produkty jsou hlavním smyslem existence společnosti, protože prostřednictvím nich dosahuje zisku. Produktem mohou být výrobky, služby nebo například informace. Produkt a jeho kvalita, spolehlivost či užitné vlastnosti výrazně ovlivňují mínění spotřebitelů a tím ovlivňují image podniku. U produktu hrají důležitou roli jeho atributy jako značka, obal, cena, kvalita, množství atd. 

Obor

Myšlenky poradce

„Vizualizace pomáhá vždy tam, kde selhává komunikace.“ více >>

Martina Václavíková

Pokud se v komunikaci se svým kolegou nebo zaměstnancem dostáváte do slepé uličky, přestaňte mluvit a začněte kreslit. Vaše levé hemisféry najdou jádro problému i efektivní řešení poměrně rychleji. Vizualizace je stejně dobrý pomocník i při analýze procesů nebo tvorbě obchodního modelu vašeho podnikání.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace