Elevator pitch

datum publikace 17.11.2013

Elevator pitch je prezentace ve výtahu. Jedná o velmi krátkou, itenzivní prezentaci. Název vyhází z dnešní uspěchané doby, kdy máte na prezentaci pouze čas z nultého do pátého patra, když jedete s manažerem ve výtahu. Více času na vyjádření hlavní myšlenky, preznetace nedostanete. 

Zvládnout prezentaci "elevator pitch" znamená soustředit se na:

  • vystižení nápadu
  • kritické aspekty
  • zhuštění popisu
  • ....

Na prezentaci máte 30-60 sekund (doba jízdy ve výtahu). Za tuto dobu zvládnete cca 40 krátkých vět, proto je dobré si skutečně rozmyslet, co musí být vyřčeno.

Obor

Myšlenky poradce

„Nejrozšířenější, nejjednodušší postup jak efektivně rozjet podnikání je ISO, jen málokdo to pochopil.“ více >>

Pavel Trvaj Pavel Trvaj

Každé podnikání (i výroba piva) začíná tím, že si odpovím na následující otázky – kdo potřebuje pivo? Kolik ho bude potřebovat? Za kolik jej mohu prodávat? Apod. Prostě napřed uděláte rozbor potřeb, zákazníků – marketingový průzkum, finanční kalkulace. Stanovíte si konkrétní vizi, strategii, cíle. Vše připravujete sami, je to přeci Vaše myšlenka, Vaše podnikání, prostě se angažujete.

Když vše dává smysl a je to reálné, začnete definovat, co musíte všechno a jak udělat – no prostě definujete procesy. K nim pak přidáte zdroje (lidské a materiální), vybavení, informace, apod. Pokud jsou pořád rizika menší než možnost být přínosný pro zákazníka. Můžete podnikání rozjet. Oslovíte zákazníky, dodavatele, uzavřete smlouvy, začnete vyrábět a dodávat. Určitě na poprvé nebudete skvělí, ale vyděláte první peníze, dostanete nové nápady a začnete zlepšovat, co již máte. Když si ty nejdůležitější myšlenky, postupy, výsledky zapíšete, máte firmu připravenou podle ISO 9001. 

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace