Firemní image

datum publikace 17.10.2015

Firemní image by se dala popsat jako názor a vnímání subjektu (firmy, produktu, člověka) jeho okolím tedy především lidmi a prostřednictvím nich i firmami. 

Co je to image firmy?

Image firmy je výrazně ovlivňován jednotlivými prvky firemní identity. Formy marketingové komunikace, využívaný design, kvalita a užitečnost produkovaných výrobků a služeb a firemní kultura ovlivňují názory všech zájmových skupin (stakeholderů – stakeholders).

Co je důležité si uvědomit je fakt, že image nelze vytvořit. Nelze se rozhodnout, že firma bude vnímána velmi pozitivně jako nejlepší producent konkrétních produktů. Image lze pouze ovlivňovat a budovat v dlouhodobém procesu.

Obor

Myšlenky poradce

„Největší neupřímnost je snažit se být přehnaně upřímný.“ více >>

Vojtěch Bednář Vojtěch Bednář

Chcete-li působit na ostatní autenticky, nepokoušejte se toho dosáhnout za každou cenu a už vůbec ne proti vašemu současnému stavu. Výsledek bude opačný, než zamýšlíte.

Přejete si být informováni o nových článcích, metodách, řešeních z praxe, školeních, nabídkách?

Pokud hledáte konkrétní téma a nemůžete jej najít, napište majiteli na info@vlastnicesta.cz

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace