Firemní image

datum publikace 17.10.2015

Firemní image by se dala popsat jako názor a vnímání subjektu (firmy, produktu, člověka) jeho okolím tedy především lidmi a prostřednictvím nich i firmami. 

Co je to image firmy?

Image firmy je výrazně ovlivňován jednotlivými prvky firemní identity. Formy marketingové komunikace, využívaný design, kvalita a užitečnost produkovaných výrobků a služeb a firemní kultura ovlivňují názory všech zájmových skupin (stakeholderů – stakeholders).

Co je důležité si uvědomit je fakt, že image nelze vytvořit. Nelze se rozhodnout, že firma bude vnímána velmi pozitivně jako nejlepší producent konkrétních produktů. Image lze pouze ovlivňovat a budovat v dlouhodobém procesu.

Obor

Myšlenky poradce

„Jen tehdy, pokud vás práce zcela naplňuje a baví, můžete dosáhnout skvělých výsledků.“ více >>

Yveta Sommerová Yveta Sommerová

Znáte ten pocit...dneska se mi nic nechce dělat. Občas se to stane každému, že nemá svůj den. Pokud vás to ale trápí každé ráno, je nejlepší čas na změnu. Najděte si práci, která vás bude bavit, která vás bude naplňovat, kterou budete mít chuť stále zdokonalovat. Jen tak budete spokojení a budou za vámi vidět výsledky.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace