Firemní image

datum publikace 17.10.2015

Firemní image by se dala popsat jako názor a vnímání subjektu (firmy, produktu, člověka) jeho okolím tedy především lidmi a prostřednictvím nich i firmami. 

Co je to image firmy?

Image firmy je výrazně ovlivňován jednotlivými prvky firemní identity. Formy marketingové komunikace, využívaný design, kvalita a užitečnost produkovaných výrobků a služeb a firemní kultura ovlivňují názory všech zájmových skupin (stakeholderů – stakeholders).

Co je důležité si uvědomit je fakt, že image nelze vytvořit. Nelze se rozhodnout, že firma bude vnímána velmi pozitivně jako nejlepší producent konkrétních produktů. Image lze pouze ovlivňovat a budovat v dlouhodobém procesu.

Obor

Myšlenky poradce

„První nadšení z myšlenky, by nemělo přehlušit chytrost realizace.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Je dobré, že nás zaujme myšlenka. Je dobře, že se hned pustíme do její realizace. Správná realizace však vyžaduje najít nejlepší cestu pro její život. Nadšení by nemělo utlumit přípravu a způsoby její realizace.  

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace