Firemní image

datum publikace 17.10.2015

Firemní image by se dala popsat jako názor a vnímání subjektu (firmy, produktu, člověka) jeho okolím tedy především lidmi a prostřednictvím nich i firmami. 

Co je to image firmy?

Image firmy je výrazně ovlivňován jednotlivými prvky firemní identity. Formy marketingové komunikace, využívaný design, kvalita a užitečnost produkovaných výrobků a služeb a firemní kultura ovlivňují názory všech zájmových skupin (stakeholderů – stakeholders).

Co je důležité si uvědomit je fakt, že image nelze vytvořit. Nelze se rozhodnout, že firma bude vnímána velmi pozitivně jako nejlepší producent konkrétních produktů. Image lze pouze ovlivňovat a budovat v dlouhodobém procesu.

Obor

Myšlenky poradce

„Změna není pouhá událost, je to proces“ více >>

Michaela Opletalová Michaela Opletalová

Změna, která má být udržitelná, v sobě spojuje mnoho faktorů a pohledů. Můžeme se na ni dívat z pohledu tvrdých čísel, dat a faktů, ale také z pohledu přijetí a změny v lidském myšlení a přístupu. Jestliže chce organizace provádět takové změny, které jsou přijímané a přinášejí zlepšení, která se od nich očekávají, musí pracovat systematicky nejen se statistikou a výpočty, ale také s lidmi.

Přejete si být informováni o nových článcích, metodách, řešeních z praxe, školeních, nabídkách?

Pokud hledáte konkrétní téma a nemůžete jej najít, napište majiteli na info@vlastnicesta.cz

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace