ISO 10002

datum publikace 08.08.2012

ČSN ISO 10002 je mezinárodní norma Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro vyřizování stížností v organizacích. Norma popisuje návody jak navrhovat, uplatňovat efektivní a účinné procesy pro vyřizování stížností všech typů komerčních i nekomerčních činností i elektronického obchodování. 

Norma ISO 10002 obsahuje tyto základní kapitoly: 

  1. Předmět normy
  2. Normativní odkazy
  3. Termíny a definice
  4. Základní principy
  5. Osnova vyřizování stížností
  6. Plánování a návrh
  7. Provoz procesu vyřizování stížností
  8. Udržování a zlepšování

Obor

Myšlenky poradce

„Média chtějí slyšet příběh“ více >>

Vojtěch Bednář Vojtěch Bednář

Pokud chceme, aby informace, které médiím dáváme nebyly deformovány, podejme je jako příběh. Média milují příběhy.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace