ISO 9001

datum publikace 07.08.2012

ČSN ISO 9001 Mezinárodní norma popisující Systém managementu kvality - požadavky.  Norma popisuje požadavky na systém řízení firmy tak, aby firma byla schopna vyrábět kvalitní produkty a plnit požadavky zákazníků (co slíbí zákazníkovi, dodrží). 

 Norma ISO 9001 obsahuje tyto základní kapitoly: 

  1. Předmět
  2. Citované normativní dokumenty
  3. Termíny a definice
  4. Systém managementu kvality
  5. Odpovědnost managementu
  6. Management zdrojů
  7. Realizace produktů
  8. Měření, analýza a zlepšování

Požadavky v normě vznikly na základě praktických zkušeností úspěšných manažerů. 

Obor

Myšlenky poradce

„Poctivý poradce účtuje jen skutečnou práci.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Hodně podnikatelů zažilo spolupráci s poradci, kdy poradce "zapíná stopky" od pozdravu "Dobrý den,..". Do faktury zahruje i společenskou diskusi o tom, jak se firmě daří nebo i přestávky. Poctivý poradce vykazuje jen dobu, kdy využíval své odbornosti ve prospěch zákazníka. Jde o dobu, kdy analyzuje, hledá řešení, lektoruje, trénuje apod.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace