Krizová komunikace

datum publikace 19.07.2015

Krizová komunikace - je komunikace zaměřená na předcházení a řešení krizových situací tak, aby nedocházelo ke ztrátám nebo byly včas eliminovány. Za ztráty je kromě finančních ztrát, odchodu kvalitních pracovníků, ztráta partnerů apod. považováno i ztráta dobrého jména a negativní komunikace (články, blogy, ...). 

Obor

Myšlenky poradce

„Jedna paní povídala" ověříme tím, že i "druhá paní povídala.“ více >>

Vojtěch Bednář Vojtěch Bednář

Domníváte-li se, že média dodržují své etické zásady a ověřují informace, nebuďte naivní. Snadno by se to mohlo obrátit proti vám a vašim zájmům.

Přejete si být informováni o nových článcích, metodách, řešeních z praxe, školeních, nabídkách?

Pokud hledáte konkrétní téma a nemůžete jej najít, napište majiteli na info@vlastnicesta.cz

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace