Krizová komunikace

datum publikace 19.07.2015

Krizová komunikace - je komunikace zaměřená na předcházení a řešení krizových situací tak, aby nedocházelo ke ztrátám nebo byly včas eliminovány. Za ztráty je kromě finančních ztrát, odchodu kvalitních pracovníků, ztráta partnerů apod. považováno i ztráta dobrého jména a negativní komunikace (články, blogy, ...). 

Obor

Myšlenky poradce

„Nepříjemné pocity nás učí.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Všichni toužíme po příjemných chvílích, ale ty si spíše jen užíváme a radujeme se z nich. Naopak o nepříjemné pocity nemáme zájem a tak aktivujeme své schopnosti, aby se neopakovaly.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace