Krizová komunikace

datum publikace 19.07.2015

Krizová komunikace - je komunikace zaměřená na předcházení a řešení krizových situací tak, aby nedocházelo ke ztrátám nebo byly včas eliminovány. Za ztráty je kromě finančních ztrát, odchodu kvalitních pracovníků, ztráta partnerů apod. považováno i ztráta dobrého jména a negativní komunikace (články, blogy, ...). 

Obor

Myšlenky poradce

„Změnit zaběhlé rutinní činnosti chce trpělivost. “ více >>

Yveta Sommerová Yveta Sommerová

Vždyť to tak funguje 10 let, proč bychom to měli měnit? Stálí zaměstnanci znají historii společnosti, mají bohaté zkušenosti, praxi, ale často se brání zavedení změn.  Pokud chcete zavést nový produkt, pak je dobré ošetřit všechny informační kanály, kterými se produkt dostává k zákazníkovi. Věnujte dostatečný čas svým zaměstnancům, aby produkt poznali, pochopili a přijali.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace