Media Relations

datum publikace 29.01.2012

Media Relations je jeden z nástrojů Public Relations orientovaný na komunikaci s médii.

Media Relations má za úkol vytvářet dlouhodobé kvalitní vztahy s médii. K tomu přispívá věrohodnost poskytovaných informací, včasnost případně exklusivita informací, pravidelná komunikace, zasílání tiskových zpráv, příprava tiskových konferencí, vytváření skupiny odborně spřátelených novinářů apod.

Obor

Myšlenky poradce

„Poradce doprovází zákazníka jen do bodu pochopení. “ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Poradce není někdo, kdo bude žít život jeho zákazníka. Je to vlastně externí vetřelec, který se bez zaujetí má dívat na aktuální situaci a nestranně hledat nejlepší cesty k úspěchu zákazníka. Tyto cesty pak zákazníkovi představuje k výběru. Po nějakou dobu jej může na zvolené cestě doprovázet, dokud klient cestu skutečně nepochopí a je schopen ji sám realizovat.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace