Monitorování (upozorňování, varování)

datum publikace 29.01.2012

Monitorování – opakované a trvalé sledování metrik, funkcí, činností a jiných jevů za účelem včasné detekce odchylek

Vysvětlení monitorování – pravidelné monitorování slouží k tomu, abychom měli procesy, činnosti a jiné aktivity firmy pod kontrolou a včas zjistili, že dochází k odchylkám, které mohou firmě způsobit ztráty. Vhodným příkladem monitorování je např. monitorování životních funkcí pacienta na jednotce intenzivní péče.

Obor

Myšlenky poradce

„Za manažera výsledky nikdo sbírat nebude.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Hlavní prací manažera je dosahovat se svým týmem výsledků ve prospěch firmy. Ty je však potřeba prokázat. Ne vždy jsou výsledky snadno viditelné v reportingu, zvláště jedná-li se o měkké metriky. Manažer potřebuje mít neustále otevřené oči a každou změnu, výsledek, závěr si uvědomit, popsat a sdělovat ostatním.  

Přejete si být informováni o nových článcích, metodách, řešeních z praxe, školeních, nabídkách?

Pokud hledáte konkrétní téma a nemůžete jej najít, napište majiteli na info@vlastnicesta.cz

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace