Newsletter

datum publikace 01.12.2013

Newsletter je hromadné zasílání novinek všem zájemcům, kteří se zaregistrovali a mají zájem novinky dostávat do emailu. Ano, jedná se převážně o elektronickou komunikaci se zákazníky. Pokud bychom přeložili slovo newsletter jednalo by se o news - zpráva a letter - dopis. Hlavním smyslem je tedy, že firma, která má nové zprávy, jež by měli vědět jejich zákazníci, připraví newsletter a jeho prostřednictvím je zákazníkům odesílá. Newsletter je tedy marketingový a Public Relations nástroj pro aktivní komunikace firmy se zákazníky. 

Poslání newsletteru

Každá firma se neustále rozvíjí, vyvíjí nové produkty, připravuje novinky a akce pro své zákazníky nebo také potřebuje jen informovat o nových referencích, zakázkách, partnerství apod. Dnes většinou všechny tyto informace poskytuje na webové stránky nebo na sociální sítě. Jenže to by jejich zákazníci museli vědět, kdy se mají na jejich webové stránky podívat. Firma jim přístup ve správnou chvíli k novince může usnadnit. Prostě jim pošle newsletter a upozorní je na nově přidanou informaci. 

Má-li newsletter správně fungovat je třeba s ohledem na cílovou skupinu zákazníků nastavit: 

  • strukturu newsletteru
  • obsah - informace, které zákazníky budou zajímat
  • grafické zpracování 
  • periodu zasílání
  • technické rozesílání

Nastaví-li firma správně newsletter může výrazně posílit povědomí o svých aktivitách a image u svých zákazníků. Zároveň neztratí kontakt se zákazníky. 

Newsletter Vlastní cesty

I Vlastní cesta má newsletter - Odběr novinek. Stačí do formuláře zapsat vlastní emailovou adresu a budete emailem vždy upozornění na nově přidaný článek, metodu, nabídku nebo referenci. 

Obor

Myšlenky poradce

„Nevěřte, dokud si danou věc neumíte zkontrolovat nebo není z Vámi prověřeného, spolehlivého zdroje.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Je snadné uvěřit hezkým slovům ostatních, jak co umí, jak budou pracovat, jak pracují přes čas apod. Skutečnost však nebývá tak ideální. Majitelé firem o tom ví své. Nejvíc si stěžují manažeři a majitelé, kteří si nové pracovníky neprověří, nezeptají se na reference, nezavolají poslednímu zaměstnavateli nebo si neudělají namátkovou kontrolu. Je zcela jedno, zda jste ve výrobě, na stavbě, v cukrárně nebo vývojovém oddělení. Vždy je třeba si informace ověřovat. Vždy se nemusí jednat o podvod a lež, ale velmi často se jedná o neznalost, jiné zkušenosti apod. Včasná kontrola Vám ušetří spoustu času a peněz. 

Přejete si být informováni o nových článcích, metodách, řešeních z praxe, školeních, nabídkách?

Pokud hledáte konkrétní téma a nemůžete jej najít, napište majiteli na info@vlastnicesta.cz

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace