poradce ISO

datum publikace 09.09.2012

Poradce ISO je odborník, který pomáhá do praxe zavádět, udržovat systémy a požadavky mezinárodních norem ISO jako např. ISO 9001, ISO 14001, ISO 20000, ISO 27001, ....

Poradce ISO by měl být především zkušený člověk, který systémy a požadavky ISO již v praxi zaváděl a nejlépe je využíval k dosahování lepších výsledků a efektivity firmy. Poradce ISO by měl být schopen:

  • rozpoznat, analyzovat stav firmy vzhledem k požadavkům ISO
  • navrhovat modely, jak požadavky aplikovat pro konkrétní firmu a její specifika
  • uvést, implementovat modely tak, aby přinášely vyšší efektivitu firmy 
  • implementovat systém tak, aby je pracovníci přijali a využívali
  • prokázat výsedky a přínosy systémů a požadvků ISO
  • navrhovat další rozvoj systému ve prospěch firmy

Obor

Myšlenky poradce

„Většina firem má skvělého pracovníka pana ONO. Málo kdo ho dokáže skutečně najít.“ více >>

Pavel Trvaj Pavel Trvaj

Nejlepší jsou na poradách a v řešitelských týmech vyjádření typu – „Měli bychom udělat...“, „Udělejte to nějak...“, „Mělo by se....“, „Však On to někdo udělá...“. Všechny tyto věty vlastně zadávají práci panu ONO. Když se však hledá splnění úkolů, výsledky není možné najít pana ONO. Prostě neexistuje. Každý si myslel, že pan ONO je někdo jiný než on sám.

Zadáváte-li jakýkoliv úkol, vždy je třeba jasně se dohodnout s konkrétním řešitelem. Osobou odpovědnou za vyřešení úkolu. To ještě nestačí, je třeba přidat i termín do kdy úkol potřebuje mít firma splněn, jaký má být konkrétní výstup.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace