PPC reklama

datum publikace 22.08.2012

PPC reklama znamená Pay per click, což znamená platba za kliknutí. V praxi to funguje tak, že inzerent neplatí za počet zobrazení baneru nebo textové reklamy, ale až za to, kolik uživatelů na baner skutečně klikne. 

 

Obor

Myšlenky poradce

„Poradce urychluje řešení problémů na vyšší úroveň kvality“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Poradce je většinou člověk, který se danou problematikou zabýval dříve a hlouběji než jeho zákazník. Má již větší zkušenost a příklady z praxe včetně jejich výsledků. To je důvod, proč může urychlit řešení problémů zákazníkovi na kvalitativněji vyšší úrovni. 

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace