priorita

datum publikace 27.04.2015

Priorita je vyjádření pro to, co je důležitejší, je třeba přednostně vyřídit. Prioritou se označují např. úkoly a jejich nutnost řešení. Nízká priorita vyjadřuje menší důležitost a tedy pozdější vyřaizování. Vysoká priorita naopak vyjadřuje vyšší důležitost a nutnost řešení ihned. 

Priority jsou součástí manažerské práce. Potkáte se s nimi nejen při řešení každodenních úkolů, ale i v time managemnetu, u cílů, u jednolitvých položek projektu apod. Nejen manažeři pracují s prioritami. Každý člověk si v životě stanovuej vlastní priority. Dá přednost práci ve výrobě nebo práci ve službách. 

Obor

Myšlenky poradce

„Je lepší než popsat stohy dokumentace, nakreslit 1 schéma, obrázek.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Nejen ISO, AS, OHSAS, CMMI ... a další normy po nás chtějí, popsat co a jak děláme. Většina kvalitářů, manažerů jen popisují texty a ty se kupí. Je to velmi snadné napsat větu. Nejde o větu, jde o to, aby ji lidé pochopili a použili. Normy nám neříkají však jak popsat náš systém řízení. Na rovinu, doba je uspěchaná a lidí nemají čas číst stohy papírů. Informace se na ně valí ze všech stran. Na výš při dlouhém dokumentu si již nepamatují, co bylo na začátku. Obrázek nebo schéma se čte rychleji a také se lépe pamatuje. Co kdyby systém byl vytvořen jako interaktivní model schémat, obrázků a doplňujících textů? Hledejte, kdo ví jak.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace