Stakeholders – zájmové skupiny

datum publikace 17.10.2015

V angličtině označované jako stakeholders v češtině někdy jako zájmové skupiny jsou různé subjekty, které jsou v kontaktu s firmou a na jejichž činnosti a aktivitách je často firma závislá někdy i existenčně.

K typickým zájmovým skupinám patří:

  • vlastníci (akcionáři, podílníci),
  • investoři,
  • zákazníci, resp. odběratelé,
  • dodavatelé,
  • zaměstnanci,
  • státní správa a místní samospráva,
  • různá zájmová sdružení a organizace (např. hospodářská komora, ekologické instituce),
  • často do této skupiny také zařazujeme širokou veřejnost.

Obor

Myšlenky poradce

„V poradenství si zákazník "kupuje" způsob myšlení, vidění a znalosti poradce.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Právě odlišný způsob myšlení nejlépe pomůže odstranit provozní slepotu a najít vhodnou cestu pro řešení problémů zákazníka a dalšího jeho životního rozvoje.

Přejete si být informováni o nových článcích, metodách, řešeních z praxe, školeních, nabídkách?

Pokud hledáte konkrétní téma a nemůžete jej najít, napište majiteli na info@vlastnicesta.cz

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace