systém kvality

datum publikace 11.08.2012

Systém kvality je soubor procesů, pravidel, postojů, politik, které firma potřebuje pro výrobu kvalitních výrobků a poskytování kvalitních služeb. Systém by měl být nastaven tak, aby každý zúčastněný podle něj mohl vyrobit kvalitní výrobek nebo poskytnout službu napoprvé a správně. 

Systém kvality je definován v mezinárodní normě ISO 9001 a připravuje se např. takto:

  • definování potřeb zákazníků
  • definování kvality produktů (výrobků a služeb)
  • návrh procesů potřebných pro výrobů produktů
  • propojení procesů
  • definování zdrojů
  • návrh pravidel, postojů a chování systému
  • tvorba struktury a hierarchie
  • ... 

Obor

Myšlenky poradce

„V rychlíku transformace na digitální společnost už se vezeme. A nelze vystoupit.“ více >>

Tomáš Janů Tomáš Janů

Vezmeme-li v úvahu veškeré oblasti našich životů, které ovlivnily nějakým způsobem informační technologie, tak zjistíme, že těch změn je stále více. Není nutné se všemu za každou cenu podřídit, každý si najde tu svou cestu, jak proplouvat změtí neustále inovovaných služeb a produktů. Důležité je odrazit se od svých osobních nebo pracovních cílů a potřeb, poté je možné zodpovědně využívat vybrané nástroje v náš prospěch.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace