systém kvality

datum publikace 11.08.2012

Systém kvality je soubor procesů, pravidel, postojů, politik, které firma potřebuje pro výrobu kvalitních výrobků a poskytování kvalitních služeb. Systém by měl být nastaven tak, aby každý zúčastněný podle něj mohl vyrobit kvalitní výrobek nebo poskytnout službu napoprvé a správně. 

Systém kvality je definován v mezinárodní normě ISO 9001 a připravuje se např. takto:

  • definování potřeb zákazníků
  • definování kvality produktů (výrobků a služeb)
  • návrh procesů potřebných pro výrobů produktů
  • propojení procesů
  • definování zdrojů
  • návrh pravidel, postojů a chování systému
  • tvorba struktury a hierarchie
  • ... 

Obor

Myšlenky poradce

„Počítače jsou tu proto, aby nám sloužily.“ více >>

Tomáš Janů Tomáš Janů

Někdy můžeme mít pocit, že jsou počítače a programy v nich příliš komplikované. Často nám dokonce mohou přidávat práci anebo další nežádoucí činnosti. Pojďme systémy a práci v nich analyzovat, abychom našli cesty, jak co nejvíce využít jejich potenciál. Není nutné stále dokola opakovat činnosti, které se mohou naučit počítače a telefony.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace