systém kvality

datum publikace 11.08.2012

Systém kvality je soubor procesů, pravidel, postojů, politik, které firma potřebuje pro výrobu kvalitních výrobků a poskytování kvalitních služeb. Systém by měl být nastaven tak, aby každý zúčastněný podle něj mohl vyrobit kvalitní výrobek nebo poskytnout službu napoprvé a správně. 

Systém kvality je definován v mezinárodní normě ISO 9001 a připravuje se např. takto:

  • definování potřeb zákazníků
  • definování kvality produktů (výrobků a služeb)
  • návrh procesů potřebných pro výrobů produktů
  • propojení procesů
  • definování zdrojů
  • návrh pravidel, postojů a chování systému
  • tvorba struktury a hierarchie
  • ... 

Obor

Myšlenky poradce

„Sami můžeme být skvělí, geniální. V týmu tvoříme synergie a děláme velké věci. “ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Komplexnost a náročnost firemních problémů vyžaduje velké množství znalostí a zkušeností. Tedy pokud chcete situaci vyřešit rychle a na poprvé spráívně. Tady již jednotlivec nestačí. Je třeba v týmu kombinovat více znalostí. Učit se nové. Prostě začít vytvářet synergie, ale také třeba síť znalostí a učit se vzájemně od sebe. Učet se především to, co v praxi funguje. 

Máš-li zájem zapojit se do sítě poradců registruj se nebo napiš Jiřímu Střelci na jstrelec@vlastnicesta.cz.

Přejete si být informováni o nových článcích, metodách, řešeních z praxe, školeních, nabídkách?

Pokud hledáte konkrétní téma a nemůžete jej najít, napište majiteli na info@vlastnicesta.cz

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace