Time management

datum publikace 09.01.2015

Time management je část managementu zabývající se efektivním využíváním času. Jak rychle, s minimem času dosáhnout nejlepších výsledků. Time management není jen soubor technických postupů, ale zahrnuje také využití psychické a fyzické rovnováhy k dosažení úspěchu. 

Do time managementu patří: 

  • stanovení a práce s cíli (osobními, pracovními)
  • stanovování priorit
  • práce s úkoly
  • plánování 
  • řízení kapacit
  • odstraňovaní vlastních psychických bariér 
  • využívání známých pravidel a postupů jako např. Paretův princip
  • práce s vlastními zkušenostmi
  • ...

Obor

Myšlenky poradce

„Poradce urychluje řešení problémů na vyšší úroveň kvality“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Poradce je většinou člověk, který se danou problematikou zabýval dříve a hlouběji než jeho zákazník. Má již větší zkušenost a příklady z praxe včetně jejich výsledků. To je důvod, proč může urychlit řešení problémů zákazníkovi na kvalitativněji vyšší úrovni. 

Přejete si být informováni o nových článcích, metodách, řešeních z praxe, školeních, nabídkách?

Pokud hledáte konkrétní téma a nemůžete jej najít, napište majiteli na info@vlastnicesta.cz

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace