Time management

datum publikace 09.01.2015

Time management je část managementu zabývající se efektivním využíváním času. Jak rychle, s minimem času dosáhnout nejlepších výsledků. Time management není jen soubor technických postupů, ale zahrnuje také využití psychické a fyzické rovnováhy k dosažení úspěchu. 

Do time managementu patří: 

  • stanovení a práce s cíli (osobními, pracovními)
  • stanovování priorit
  • práce s úkoly
  • plánování 
  • řízení kapacit
  • odstraňovaní vlastních psychických bariér 
  • využívání známých pravidel a postupů jako např. Paretův princip
  • práce s vlastními zkušenostmi
  • ...

Obor

Myšlenky poradce

„Jen ten, kdo žije danou věcí, ji může posunout dál.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Nejlepší myšlenky nás napadají, když se skutečně danou věcí zabýváme. Shromažďujeme informace, propojujeme vazby, navrhujeme řešení. Prostě zapojujeme všechny naše schopnosti se získanými informacemi. Ne jen jeden den, ale delší dobu. Když prostě s danou věcí žijeme dnes, zítra, ale i příští týden nebo rok. Divili byste se kolik možností se Vám nejednou objeví. Když však Vaše myšlenky patří při psaní projektu tomu, jak budete o víkendu sportovat, nemůže být projekt skvělý, ale jen formální.

Přejete si být informováni o nových článcích, metodách, řešeních z praxe, školeních, nabídkách?

Pokud hledáte konkrétní téma a nemůžete jej najít, napište majiteli na info@vlastnicesta.cz

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace