Typologie prodejního chování

datum publikace 05.09.2015

Typologie prodejního chování se zabývá chováním zákazníka a způsoby jak připravit nabídku a se zákazníkem jednat a dosáhnout prodejního úspěchu. Jedním z modelů typologie chování je model Gretze a Drozdecka. 

Každý zákazník je jiný. Existují i způsoby, jak si zákazníka otestovat a odhadnout jeho chování a přizpůsobit mu svoji nabídku. Jednou z metod, která může výrazně napomoci pochopit a jednat se zákazníkem, je typologie prodejního chování, pomocí které Gretz a Drozdeck rozděluje zákazníky do čtyř základních skupin a zároveň radí jak k těmto skupinám přistupovat:

  • Sociabilní typ zákazníka
  • Byrokratický zákazník
  • Diktátorský typ zákazníka
  • Výkonný typ zákazníka

Obor

Myšlenky poradce

„První nadšení z myšlenky, by nemělo přehlušit chytrost realizace.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Je dobré, že nás zaujme myšlenka. Je dobře, že se hned pustíme do její realizace. Správná realizace však vyžaduje najít nejlepší cestu pro její život. Nadšení by nemělo utlumit přípravu a způsoby její realizace.  

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace