Workshop

datum publikace 05.07.2012

Workshop je týmová vzdělávací metoda určená pro řešení konkrétních případů nebo naučení, či procvičení předem definovaných postupů. Workshop řídí moderátor, který spolu s vedoucím týmu definuje problém a možnosti jeho řešení. Podle toho pak připravuje program workshopu a vhodné metody pro řešení případu. 

Základní zásady workshopu

  1. výběr případu
  2. sestavení vhodných účastníků workshopu
  3. odhad řešení a výsledků
  4. definování programu workshopu
  5. definování vhodných metod pro řešení
  6. zajištění potřebných dat, informací a nástrojů
  7. postup k nalezení nejlepšího řešení

Běžně používané metody v rámci workshopu jsou brainstorming, brainwriting, myšlenková mapa, modelování procesů, vizualizace, moderování, facilitace, ....

Obor

Myšlenky poradce

„Za manažera výsledky nikdo sbírat nebude.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Hlavní prací manažera je dosahovat se svým týmem výsledků ve prospěch firmy. Ty je však potřeba prokázat. Ne vždy jsou výsledky snadno viditelné v reportingu, zvláště jedná-li se o měkké metriky. Manažer potřebuje mít neustále otevřené oči a každou změnu, výsledek, závěr si uvědomit, popsat a sdělovat ostatním.  

Přejete si být informováni o nových článcích, metodách, řešeních z praxe, školeních, nabídkách?

Pokud hledáte konkrétní téma a nemůžete jej najít, napište majiteli na info@vlastnicesta.cz

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace