Continental Aut. CZ s.r.o.

doba trvání 1.1.2011 - stále

Logo Continental

www: www.continental-corporation.com

Osoba: Jan Semerák

Popis: SWOT analýza, tvorba efektivní a relevantní strategie, komunikace management, image pracovníka a týmu, management vzorem

Poradce: Jiří Střelec

Vytvoření dlouhodobého rozvojového plánu a zvýšení konkurenceschopnosti.

Související články

Trénink Konkurenceschopnost vlastním vzorem – reference

Potřeba nadefinování dlouhodobého plánu rozvoje v naší firmě vznikla v druhé polovině roku 2010 s následujícími hlavními cíly: 

  • Vytvořit vizi a strategii pro zvýšení konkurenceschopnosti
  • Vytvořit strategii pro zlepšení prezentačních a komunikačních schopností zaměstnanců
  • Zlepšit image výrobního závodu uvnitř koncernu

Ze strany Vlastní cesty byl navržen ucelený rozvojový plán, který stál na hlavních pilířích:

  • Provedení SWOT analýzy pro jasné pochopení situace, základ pro tvorbu dlouhodobé strategie
  • Provedení tréninku komunikace
  • Provedení tréninku tvorby image

Během roku 2011 byla dosud provedena SWOT analýza a trénink komunikace pro management, projektové manažery a pracovníky zákaznické kvality.

Zhodnocení tréninků - Příprava i provedení tréninků byly na očekávané profesionální úrovni.

Hlavní přednosti byly:

  • Komplexně a logicky sestavený plán akcí a tréninků, který krok za krokem směřuje ke splnění daných cílů
  • Přizpůsobení náplně tréninků dle našich potřeb a dle náplně práce jednotlivých účastníků tréninků
  • Individuální shrnutí / pohovory s jednotlivými účastníky tréninků a nastavení doporučení pro jejich další individuální rozvoj

Osobnost lektora (p. Střelce), který profesionálním a empatickým přístupem dovedl rozpoznat potřeby a možnosti jednotlivých účastníků tréninků a dovedl je motivovat k aktivní účasti

Všichni účastníci tréninků je vnímali pozitivně a chtějí pokračovat v dalším rozvoji.

V Trutnově, 1.11.2011 Semerák Jan

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Operativa způsobuje usínání manažerů a celé firmy. “ více >>

Marie Zelená Marie Zelená

Každý den přibývá velké množství úkolů a výzev k dořešení. V některých firmách byste ani nemuseli chodit domů a pořád by bylo co dělat. Pořád by úkoly nebyly hotové. Pokud se manažeři začnou "topit" v takové operativě, snadno zapomínají na dlouhodobý rozvoj firmy. Strategicky manažeři začínají usínat a s nimi i jejich firma. Nepostřehnou, že okolní prostředí se mění den co den a že konkurence přinesla nové tenchologie a produkty. Snadno pak přijde doba, kdy již nemusí do práce. Udělejte si každý týden čas na rozvoj sebe sama, svého týmu, firmy. Věnujte se pravidelně strategii a vizi firmy. 

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie