Výpis článků - Krizový management

Krizový management (krizové řízení) se výrazně lisí od běžného managementu. Zatím co se běžně management snaží o stabilizaci, růst, rozvoj, investování a dosahovaní zisku, krizový management v obtížných situacích, mimořádných událostí se snaží zachovat existenci a přežít. Krizový management by měl být součástí každého managementu, aby firma byla připravena nebo předcházela krizovým situacím. V této sekci najdete články od poradců, kteří se podíleli nebo řešili krizové situace u svých zákazníků. Patří sem krizové plány, scénáře, krizová komunikace, restriktivní opatření apod. 

Mzdy v krizi

Jak řešit zaměstnance a mzdy v krizovém…

Snížit náklady a eliminovat ztrátu je zásadní v době krize. Vše musí proběhnout…

COVID-19, snížení mzdy

Krizová komunikace

Krizová komunikace - komunikujte první

V době krize má komunikace zásadní význam. Ten, kdo komunikuje jako první, ovlivňuje…

management, komunikace

V krizi jednejte rychle

Krizi musíme řešit hned, jinak budou…

Je zde krizový stav. Je naprosto jedno kdo a jak ho nyní vyvolal. Ať je to pandemie…

krizové řízení, pandemie

Právo zaměstnavatel pandemie COVID 19

Informace pro zaměstnavatele ve stavu…

Stav pandemie téměř nikdo v České republice nezažil. Je to pro nás zcela nová…

právo, zaměstnavatele

Netrestejme nespravedlivě výkonné pracovníky

Plošná restrikce z krize nemusí pomoct

Velmi často management v krizové situaci sáhne po plošných opatřeních. Všem stejně…

klíčoví pracovníci, krize

Příprava na krizi

Příprava personální politiky na krizi

Žádné štěstí netrvá věčně a žádný úspěch není bez omezení. Pokud dnes zažíváte…

kompenzační plán, strategie

Real manager pro dočasné vedení firmy

Rychlé změny profesionálně – REAL…

Základem managementu jsou zkušenosti a znalosti, které firma potřebuje pro efektivní…

interim manager, change

Smysl krize

Příběh k pochopení krize

Touha po snadném výdělku může způsobit vyčerpání všech našich rezerv a zdrojů. Na…

krize, peníze, rezerva

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Změna není pouhá událost, je to proces“ více >>

Michaela Opletalová Michaela Opletalová

Změna, která má být udržitelná, v sobě spojuje mnoho faktorů a pohledů. Můžeme se na ni dívat z pohledu tvrdých čísel, dat a faktů, ale také z pohledu přijetí a změny v lidském myšlení a přístupu. Jestliže chce organizace provádět takové změny, které jsou přijímané a přinášejí zlepšení, která se od nich očekávají, musí pracovat systematicky nejen se statistikou a výpočty, ale také s lidmi.

Přejete si být informováni o nových článcích, metodách, řešeních z praxe, školeních, nabídkách?

Pokud hledáte konkrétní téma a nemůžete jej najít, napište majiteli na info@vlastnicesta.cz

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace